Mijn Klacht:
niet bezorgd
Gewenste Oplossing:
na bezorgen
hendricusjong op 06 juli 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk
Geachte heermevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat de krant afgelopen vrijdag niet bij is bezorgd, onze excuses voor het ongemak. Wij hebben de bezorgdienst hierover ingelicht en zij gaan ervoor zorgen dat krant weer iedere dag bezorgd wordt...
Een klant heeft een klacht ingediend over het niet ontvangen van de krant van de Telegraaf. Het probleem is inmiddels opgelost.
niet bezorgd
na bezorgen
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 09 juli 2018 om 11:28 geantwoord
Geachte heermevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat de krant afgelopen vrijdag niet bij is bezorgd, onze excuses voor het ongemak. Wij hebben de bezorgdienst hierover ingelicht en zij gaan ervoor zorgen dat krant weer iedere dag bezorgd wordt zoals u van ons gewend bent.
Uiteraard wordt de gemiste krant aan u vergoed zodat u alle kranten ontvangt waar u recht op heeft.
Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Het Telegraaf webcare team BR
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM