Klacht: Niet bezorgd

op 14 februari 2018 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 14-02-18 zal mijn paket van tele2 bezorgd worden tussen 13 en 15 uur om 16 uur belde ik en kreeg te horen dat er vertraging was en binnen 45 minuten geleverd zal worden. Dus niet om 18 uur weer gebeld en er werd mij verteld dat ze het gingen regelen en terug gebeld zal worden. Nu bijna 00 uur en niks gehoord. Dus morgen maar weer bellen. Nu maar gaan slapen pfff.

Gewenste Oplossing:

Als mijn product als nog snel geleverd zal worden en ze hun klanten eens terug bellen en zo want dit is echt niks zo .

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 27 februari 2018 om 13:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Excuses voor de late reactie terug.
Vervelend om te lezen dat uw pakket niet geleverd kon worden. Kunt u mij aangeven wat het ordernummer van deze bestelling is geweest?
Wanneer ik op uw adresgegevens een order zoek, vind ik meerdere orders.

Ik hoor het graag van u zodat ik kan onderzoeken wat er eventueel fout gaat.

Met vriendelijke groeten,

Online Pakket Dienst

Alle klachten die gemeld zijn door Hconradus