Klacht: niet bezorgd

op 29 september 2017 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de laatste tijd geregeld geen krant ontvangen. dit gemeld. het is echter een lachertje om dan de betalingstermijn steeds met 1 dag te verschuiven. het alternatief voor een digitale krant is voor mij niet geschikt. ik moet nu steeds naar de supermarkt om alsnog een krant te kopen en dat is duurder dan 1 dag opschuiven

Gewenste Oplossing:

alsnog bezorgen van de krant of het juiste bedrag van aankoop van een krant terug krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hans@verheyen.me