Klacht: niet bezorgd

op 09 juli 2012 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 10 juli 2012 om 10:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Vriendelijk dank voor uw reactie.

Wij zijn blij dat u de moeite heeft genomen melding te maken van dit incident en wij zullen hier zeer serieus mee omgaan.

Het is niet de bedoeling dat u uw post niet ontvangt.

Wij gaan uitzoeken hoe dit kan en zullen hier de bezorger/bezorgster in kwestie op aanspreken om er voor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.
Echter kunnen wij niet voor een nieuw exemplaar zorgen wij adviseren u dan ook om contact op te nemen met de opdrachtgever. Mocht het zo zijn dat het nog op de vestiging ligt wordt dit uiteraard nog bij u bezorgd.

Nogmaals vriendelijk dank voor uw melding en excuses voor het ongemak.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Sales Support

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Sandd beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door jeanetj