Klacht: Niet bezorgd

op 10 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen weekend een droger besteld bij Bol.com. Heb er nog over nagebeld, aangezien wij 3 kilometer over de grens in België wonen. Zou geen probleem zijn, vandaag zou deze bezorgd worden.
Vannacht om 3:20u ontvang ik een berichtje, dat de bezorging zal plaatsvinden tussen 15.15u en 17.15u. ‘S Ochtends bij het ontbijt neemt mijn echtgenote contact op met haar werk, waar ze een vrije middag kon nemen. Daarvoor heeft ze een halve vrije snipperdag voor moeten inleveren. De hele middag heeft ze zitten wachten; om 18.00u bel ik de klantenservice van Bol.com met de vraag waar de bestelling blijft, waarbij een dame zegt dat het vervelend is dat ee nog niet bezorgd is, maar dat de chauffeur in Breda is op dat moment en dat er vanavond alsnog bezorgd wordt. Ik moest vanavond werken, waardoor mijn echtgenote haar sportavond ook maar heeft geannulleerd, want Dynalogic komt eraan! Om 20.00u bel ik nog maar een keer (na thuiskomst), en wederom wordt mij verzekerd dat de chauffeur onderweg zal zijn. Om 20.23u krijg ik uiteindelijk een mail binnen van Dynalogic, met de mededeling dat ik maar een nieuwe afspraak moet maken!!!! Ik neem vervolgens voor de derde keer contact op met Bol.com, krijg Lucas aan de telefoon die meteen actie onderneemt en Dynalogic belt om dit op te lossen.
Ik word om 20.48u teruggebeld door een tamelijk stugge dame van Dynalogic, die mededeelt dat er overmacht was en dat er een andere afspraak moest gemaakt worden. Ik heb haar aangegeven dat we hier niet opnieuw een snipperdag voor gaan opnemen, dus of de bestalling dan ’s avonds na 19.00u kon worden uitgevoerd. ” Het is bij Dynalogic niet mogelijk een tijd af te spreken” was tot drie maal toe haar mededeling. Ofwel, wij zijn zo belangrijk, neem maar gerust wederom vrij, want wij zijn niet voornemens onze fout netjes voor u op te lossen. Ik heb nog verzocht mij met een leidinggevende of haar directeur door te verbinden, maar dat ging ze gewoon niet doen. Wat een waardeloze houding, bah!

Wanneer Dynalogic het fatsoen opbrengt onze bestelling waarin Dynalogic heeft verzaakt, ook te herstellen en dit na 19.00u te bezorgen. En ter compensatie van een verprutste snipperdag, mijn echtgenote een mooi bosje bloemen brengt!

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 11:16 geantwoord

Geachte heer Populiers,

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 15 augustus 2017 om 13:26 geantwoord

Dynalogic wacht eerst een paar weken (!) voordat men reageert en de oplossing is dan om de klacht opnieuw in te dienen. Dynalogic neemt haar klanten niet serieus. Bah, wat een naar bedrijf.

Alle klachten die gemeld zijn door jeromepopuliers