Klacht: niet bezorgd

op 26 augustus 2016 over Leidsch Dagblad in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De krant is vandaag weer niet bezorgd (2e keer in 2 weken); krijg dan link naar digitale krant. Dat wil ik niet! Ik wil papieren exemplaar.
Ik ben hier erg boos over. Als ik een digitale krant wil had ik daarop wel een abonnement genomen.
Ik wil u nog een kans geven, maar als dit binnen afzienbare tijd weer gebeurt, zal ik mijn abonnement op het Leidsch Dagblad na ruim 40 jaar opzeggen.

Gewenste Oplossing:

als ik elke dag een papieren krant krijg (of dat hij nabezorgd wordt)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leidsch Dagblad

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leidsch Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Molenaar