Klacht: niet bezorgd, 2de keer binnen een week

op 28 april 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 28 april 2017 om 10:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw bericht. Erg vervelend dat de krant deze week 2 keer niet is bezorgd. Onze excuses hiervoor. Wij hebben dit direct doorgezet aan de bezorgdienst zodat de bezorging weer gaat lopen zoals u van ons gewend bent. Uiteraard worden deze gemiste kranten gecompenseerd.

met vriendelijke groeten,

BR~webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door il fiore healthcenter.nl