Klacht: Niet betalen van de reparatie kosten.

op 21 september 2017 over Tulip Assist in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zoon heeft via een telefoon gesprek met een van uw medewerkers te horen gehad dat hij het toestel kon laten repareren. want het opsturen was geen optie.
na dat het gerepareerd is en ik informeer hoe nu verder word er mee gedeeld dat het niet vergoed word. hij had het op moeten sturen. De reparatie zijn uit gevoerd door Hardware Exspert ,deze had het ook door getuurd naar een apple afdeling en is daar gerepareerd . ik vind dat dit niet kan.
Graag wil ik dat de nota betaald word door Tulip Assist.
Met vriendelijke groet. M.Koeleman

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als dit na behoren is opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tulip Assist over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door anta