Klacht: Niet bestelde pillen ontvangen

Ik heb na 1x besteld nu een tweede keer pillen ontvangen die ik niet besteld heb rekening is 151 euro

Als ze niks meer sturen ik heb er niet om gevraagd en deze rekening ook niet

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

1 maand geleden - Geachte heer Boots, Hartelijk dank voor uw e-mail en onze excuses voor de late reactie. Wegens technische problemen konden wij helaas niet eerder op uw klacht reageren. Bij uw eerste bestelling heeft u zich aangemeld voor ons abonnementsprogramma, dat is de reden waarom u het extra product van MuscleExtremeXXL heeft ontvangen. Gedetailleerde informatie over het abonnement kan worden gevonden in onze Verkoopvoorwaarden op onze product website: http://nl.muscleextremexxl.com?terms#subscription Uw aanmelding voor automatische toekomstige leveringen voor MuscleExtremeXXL is beëindigd! U kunt de ontvangen producten retour sturen naar: MuscleExtremeXXL P.O 7044 Eesti Post AS/Omniva Pallasti 28 10001 Tallinn Estonia Als u nog steeds geïnteresseerd bent in het abonnement, dan zijn wij bereid om u 50% korting te geven op het factuurbedrag. Laat het ons weten als u geïnteresseerd bent in de korting. Wij zorgen er dan voor dat het te betalen bedrag in mindering wordt gebracht op de bestaande factuur. Gedetailleerde informatie over de bestelling is te vinden in de Verkoopvoorwaarden op onze productwebsite - http://nl.muscleextremexxl.com?terms Wij kijken uit naar uw antwoord, Vriendelijke groet, Muscle Extreme support

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

1 maand geleden - Geachte heer Boots, Helaas mochten wij van u geen reactie meer van u ontvangen. Wenst u de producten retour te zenden of wilt u gebruik maken van de aangeboden korting? In ons vorige bericht hebben wij u gemeld dat uw aanmelding voor automatische toekomstige leveringen voor MuscleExtremeXXL is beëindigd, echter is er wegens een administratieve fout onzerzijds u op 17 juli 2017 alsnog een extra product toegezonden. Dit product (met factuurnummer 401414256) kunt u behouden, u hoeft hiervoor niet te betalen. Onze excuses voor dit ongemak. Mocht u de producten retour willen zenden, dan kunt u dit doen naar: MuscleExtremeXXL P.O 7044 Eesti Post AS/Omniva Pallasti 28 10001 Tallinn Estonia Indien van de korting gebruik wenst te maken (factuurnummer 401401799), horen wij dit graag van u. Vriendelijke groet, Muscle Extreme support

Alle klachten die gemeld zijn door Appie boots