Klacht: niet bestelde goederen ontvangen met rekening

op 02 september 2015 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Vandaag ( 2/9/2015) heb ik 2x Quickmax ( eyelash growth enhancer) ontvangen met een rekening van € 113,90. Deze goederen heb ik niet besteld. Een aantal maanden geleden heb ik dit product besteld en ook betaald. Maar wanneer ik 1x iets koop bij een winkel wil dat niet zeggen dat ik het nog een keer wil kopen. Ook staat er op de rekening dat mijn volgende pakketje verzonden zal worden op 29-09-2015!!! Vanzelfsprekend heb ik een mail naar [email protected] gestuurd, maar ik vind het zo op maffiapraktijken lijken dat ik ook gelijk een klacht wil indienen.

Ik wil de producten terugsturen maar niet voor de verzendkosten opdraaien. Vanzelfsprekend wil ik ook geen goederen automatisch meer ontvangen.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 06 september 2015 om 07:21 geantwoord

Beste Lucia,

U heeft van onze klantendienst een uitgebreide uitleg gekregen waarom u een tweede zending heeft ontvangen.
We komen u bij deze te gemoet en u kunt de tweede levering terugsturen naar ons. Na ontvangst zullen we de openstaande factuur sluiten.

Alle klachten die gemeld zijn door Lucia Cuomo de Witt