Klacht: NIET bestelde artikelen geleverd

op 02 september 2018 over Aliaz Cooperation SIA in de categorie Internetshops - Medische producten

ik heb op dermaskin site gekeken, gezien wat het was, en dat je niet normaal kon betalen met je bankpas. dus niks besteld, na een paar dagen kreeg ik een potje dermaskin thuis gestuurd, oke dacht ik dan betaal ik dat omdat retour zenden geen optie was omdat nergens een adres staat vermeld.wat schets mijn verbazing weer een paar dagen later kreeg ik weer een pakketje van dermaskin met 2 tubes dentasmile wat ik niet had besteld. dus ik een mail gestuurd naar het bedrijf dermaskin dat ik dit niet besteld had, daar heb ik tot nu toe nog geen antwoord op gehad., maar kreeg wel een aanmaning thuis met de tekst ik was al eerder gewaarschuwd en of ik maar even 57,00 euro wilde betalen met een envelop met een hamer van justitie ???.
ik weer een mail gestuurd, waarop weer geen antwoord, ik gezocht naar het retour adres om mijn dentasmile terug te sturen, ja een adres in estonia ja wat heb je daaraan als nederlander, maar 4 dagen later kwam er weer een pakketje nu met 2 potjes dermaskin en weer met een faktuur van 57,00 euro wat ik ook weer niet besteld had.dus nu zit ik met die handel die ik niet besteld heb en retour zenden gaat niet, wat moet ik hier mee??? of krijgen we over een paar dagen weer nieuwe potjes.
IK zou het graag op prijs stellen dat aan deze praktijken iets gedaan word, en dat ze een adres vermelden waar we de handel retour kunnen zenden. want ik hoef deze artikelen NIET !!!!

Ben totaal niet tevreden over dit soort praktijken, ik maak graag zelf uit wat ik bestel of niet.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

Reactie van de melder van de klacht christy dinger

3 maanden geleden - zou graag willen dat dit opgelost werd op wat voor een manier ook, want als je niets besteld en dan toch diverse artikelen krijgt die je niet wilt, waar zijn ze dan mee bezig. niet echt profesioneel denk ik, ze rommelen maar wat aan.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 11 september 2018 om 13:24 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door christy dinger