Klacht: niet besteld toch gekregen

op 28 januari 2014 over Alektum incasso in de categorie Incassobureaus

1e maal pakketje ontvangen en dacht leuk de verzendkosten betaald en dacht klaar. daarna wederom ontvangen niet besteld. afgemeld via website, helpt niet. gebeld helpt ook niet.
wat nu nog te doen ?
R. Janssen

terugsturen of € 5,=

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Alektum incasso over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Alektum incasso in behandeling genomen

Bericht van Alektum incasso

3 jaren geleden - Deze week hebben wij gesproken met de persoon in kwestie, maar het kwam niet gelegen. Hierna hebben wij vier maal getracht telefonisch contact te krijgen. Wij hebben vier maal de voicemail van de persoon in kwestie ingesproken met een terubelverzoek; twee maal op het vaste telefoonnummer en twee maal op het mobiele nummer, waarop wij top op heden geen reactive hebben ontvangen. Wij bespreken graag de oplossing. Gezien het feit dat er tot op heden niet gereageerd is, veranderen wij de status van de klacht naar opgelost.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Alektum incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alektum incasso

Heeft op 31 januari 2014 om 15:18 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door rapjanssen