Klacht: Niet besteld product

Deze pillen heb ik niet besteld en toch binnen gekregen.

Ze kunnen ze weer op komen halen want ik betaal geen verzendkosten.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

2 maanden geleden - Geachte M V Berne, Hartelijk dank voor uw bericht en onze excuses voor de late reactie. Wegens technische problemen konden wij helaas niet eerder op uw klacht reageren. Heeft u al contact gehad met onze klantenservice? Zo ja, heeft u een ticket ID voor ons? Wij horen graag van. Met vriendelijke groet, Muscle Extreme support

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

2 maanden geleden - Geachte M.V. Berne, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben op 26 mei 2017 een bestelling met uw persoonsgegevens ontvangen. Via onze klantenservice hebben wij u, in een privébericht, de bestelinformatie toegezonden, zoals deze door ons is ontvangen. Wij verzoeken u vriendelijk te reageren op dit bericht (ticket ID PT-738944). Hartelijk dank voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Muscle Extreme support

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 18 juli 2017 om 04:42 geantwoord

Geachte M.V. Berne,

Wij hopen dat u ons vorige bericht in goede orde heeft ontvangen.
Wij constateren dat uw klacht nog steeds openstaat.
Op onze berichten van 7 juli en 15 juli 2017 mochten wij geen reactie meer van u ontvangen. Ook onze klantenservice mocht geen reactie van u ontvangen.

Wij sluiten deze klacht.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Muscle Extreme support

Alle klachten die gemeld zijn door wat maakt dat nu uit