Klacht: Niet besteld Pakketje ontvangen

op 23 juni 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Paar weken terug heb ik op facebook reclame tussen klikte om te kijken wat het was, Was mee eter masker om de prijs te bekijken moest je je gegevens vullen heb ik dan ook gedaan, verder zag geen prijs of wat dan ook daarna drukte weg niets besteld ook niets verzenden. Vervolgens kreeg ik paar weken later een pakketje ontvangen die ik absoluut niet besteld heb met de prijs van 109 die in de winkel 10 euro waard zijn. Ik heb direct een mailtje gestuurd met daar in dat ik niet heb besteld en dat ik graag wil terug sturen zelfde dag maar dat geen adres gegevens bij zijn of zij mij kunnen helpen met adresgegevens hier in Nederland maar ik kreeg de standaard mailtje dat ze de mail ontvangen hebben maar verder niets meer wat van gehoord. Wat kan ik hier mee doen.

Graag wil ik het pakketje terug sturen. Want ik heb niets besteld.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 24 juni 2017 om 17:43 geantwoord

Beste Lu,

Ik zie dat u inmiddels contact heeft gehad met de klantenservice en dat de bestelling reeds is terug gestuurd.

De originele bestelling is voor de LuxSmooth, t.w.v. 29,95 euro plus verzendkosten.

Tijdens de bestelling van de LuxSmooth krijgt u het volgende aanbod:

5x Blackhead Killer Peel Off Masks
Slechts € 19,95
Nieuwe gezichtsbehandeling uit de VS verwijdert razendsnel al je meeëters. Probeer nu de Blackhead Killer gezichtsmaskers voor de speciale actieprijs!

Dit aanbod is meerdere malen geaccepteerd. Maar zoals u kunt zien, wordt de prijs van de maskers van te voren aangekondigd.

Heeft op 25 juni 2017 om 12:23 geantwoord

Nee ik wil niets van luxstyle. Wil ook niets te maken hebben met luxstyle in de toekomst

Bericht van Luxstyle.nl

1 maand geleden - Beste Lu, Zodra wij uw retourzending in goede orde hebben ontvangen, zal de factuur worden gesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Luwam