Klacht: Niet besteld, niet geleverd wel een factuur

op 02 juli 2012 over Courlux International in de categorie Oplichting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens Courlux zou ik een sieraad besteld hebben, ik heb echter niets besteld en ook niet geleverd gekregen. Bij navraag kon Courlux ook niet aangeven welk product zij geleverd zouden hebben. Vordering is inmiddels uit handen gegeven aan een incassobureau.Waarde van product zou 3.90 zijn, vordering inmiddels opgelopen naar 62.72.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als vordering op mij wordt ingetrokken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Courlux International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Courlux International

Heeft op 19 september 2013 om 14:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs zijn wij op de hoogte gebracht van deze website.
Aangezien deze klacht dateert van meer dan een jaar geleden gaan wij er vanuit dat deze klacht al opgelost is.
Mocht dit niet zo zijn of u heeft hier een vraag over zijn wij van maandag t/m vrijdag geopend van 8:30 tot 17:00 met telefoonnummer 0900-4564564 of u kunt ons mailen: klanten@klantendienst.com.

Vriendelijke groet,

Joyce
Courlux klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Suus12