Klacht: Niet besteld?

op 13 juli 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb 1 keer 5x blackhead maskers besteld bij LuxStyle die heb ik netjes betaald en geleverd gekregen. Paar dagen later krijg ik emails van hun met aanmaningen en herinneringen over een bestelling die ik niet eens heb besteld ik heb ze direct daarna een email terug gestuurd met uitleg en dat ze fout zitten maar toch wordt er niet geluisterd want, paar dagen later krijg ik emails met smoesjes dat er wel degelijk is besteld en dat er 2 bestelling op m’n naam lopen en daarbij sturen ze een foto met een factuur om het echt te laten lijken maar als klant moet je weten dat je in je recht staat en het niet los moet laten

Ik ben pas tevreden als ze eerlijk hun werk verrichten en niet mensen gaan oplichten en een hoop stress aan toe brengen terwijl dat nergens voor nodig is en kosten die steeds oplopen dat nergens naar toe gaat.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 18 augustus 2017 om 20:46 geantwoord

Beste Shoaib,
Wij hebben u inmiddels per email een uitleg gegeven inzake uw bestelling en uw reactie op deze website.
Voor verdere correspondentie aangaande uw bestelling en afwikkeling van uw klacht, verzoeken wij u vriendelijk om per email te communiceren met onze afdeling klantenservice.
Wij hopen dat wij in deze op uw medewerking kunnen rekenen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sohaib