Klacht: Niet besteld

Ik heb inmiddels twee zendingen onbestelde pillen ontvangen. De eerste zending heb ik retour naar Estonia gestuurd. Ik henb voor die zending inmiddels ook een aanmaning binnen. Ik heb contact gezocht met het e mail adres en de zaak uitgelegd. Nu krijg ik weer een zending onbesteld binnen. Ik ga aangifte doen bij de politie

Als ze het terugnemen op een Nederlands adres en stoppen met het ongevraagd opsturen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

2 maanden geleden - Geachte heer Westra, Hartelijk dank voor uw bericht en onze excuses voor de late reactie. Wegens technische problemen konden wij helaas niet eerder op uw klacht reageren. Onze klantenservice heeft uw bericht in goede orde ontvangen. Wij mochten het pakket tot op heden nog niet retour ontvangen. Kunt u ons het bewijs van retourzending toesturen? Hiermee kunnen wij de factuur direct annuleren. Heeft u het tweede pakket inmiddels ook retour gezonden? Wij hebben de leveringen bij ontvangst van uw eerste bericht per direct stopgezet. U ontvangt geen producten meer van ons. Wij kijken uit naar uw reactie. Met vriendelijke groet, Muscle Extreme support

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

2 maanden geleden - Geachte heer Westra, Na ons bericht van 6 juli 2017 mochten wij geen reactie meer van u ontvangen. Wij mochten het pakket ook nog niet retour in ons magazijn ontvangen. U heeft aangegeven het pakket retour te hebben gezonden. Is het mogelijk om ons het bewijs van retourzending toe te sturen, zodat wij kunnen nagaan waar het pakket zich bevindt? Wij kijken uit naar uw reactie. Met vriendelijke groet, Muscle Extreme support

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 18 juli 2017 om 04:38 geantwoord

Geachte heer Westra,

Wij hopen dat u ons vorige bericht in goede orde heeft ontvangen.
Wij constateren dat uw klacht nog steeds openstaat.
Op onze berichten van 6 juli en 15 juli 2017 mochten wij geen reactie meer van u ontvangen.

Wij sluiten deze klacht.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Muscle Extreme support

Alle klachten die gemeld zijn door K. Westra