Klacht: niet besteld

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

had naar het produkt gekeken maar niet besteld. Zou graag een retouradres ontvangen om het produkt te retouneren.

Gewenste Oplossing:

als ik het teruggestuurd heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 07 juli 2017 om 21:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Peter Meijlink,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Van Klacht.nl hebben wij de melding gekregen dat er nog steeds een klacht van u openstaat.
Volgens onze gegevens is deze inmiddels opgelost. Onze klantenservice heeft op 19 juni 2017 aan u bevestigd de factuur hebben geannuleerd.

Wij gaan over tot afsluiting van deze klacht.
Mocht u het hiermee niet eens zijn, horen wij graag van u.
Onze excuses voor dit ongemak.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Muscle Extreme support

Alle klachten die gemeld zijn door Polaczek76