Klacht: Niet besteld

op 30 april 2017 over Aliaz Cooperation SIA in de categorie Internetshops - Medische producten

Op 29 april, 2017 heb ik een pakketje ontvangen van Aliaz Cooperation SIA. Echter heb ik deze niet besteld en daarom ga ik het ook niet betalen. De bestelling bevatte Muscle Extreme XXL pillen met een rekening van 400 euro. Deze wil ik terugsturen maar dit kost mij verzendkosten voor iets wat ik niet heb besteld.

Dat de retourkosten worden vergoed door het bedrijf en ik niet zomaar weer pakketjes binnenkrijg.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 21 juli 2017 om 04:02 geantwoord

Geachte heer Jarno van der Kamp,

Wij constateren dat uw klacht nog steeds openstaat.

Onze klantenservice heeft uw bericht van 30 april 2017 in goede orde ontvangen.

U gaf aan de ongewenst producten retour te willen zenden, waarop onze klantenservice u instructies voor retourzending heeft gestuurd.

De producten zijn in goede orde door ons ontvangen en de factuur is door ons geannuleerd.

Uw gegevens zijn uit onze database verwijderd.

U ontvangt geen producten meer van ons.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld.

Muscle Extreme support

Alle klachten die gemeld zijn door Lucet98