Klacht: Niet beschikbaar

op 20 juli 2012 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb in augustus 2011 een waardebon gekocht bij vakantieveilingen voor het Van der Valk hotel te Brugge-Oostkamp. Helaas is het hotel gedurende 1 jaar amper beschikbaar volgens vakantieveilingen.nl. Nu mijn bon tot 24 augustus 2012 geldig is en het hotel conform de beschikbaarheid van vakantieveilingen.nl tot begin september vol zit heb ik zelf contact opgenomen met het hotel die te kennen geven voldoende kamers beschikbaar te hebben. Na contact met vakantieveilingen.nl opgezocht te hebben hierover geven zij, zonder enige moeite te hebben ondernomen om mijn klacht te verhelpen, doodgewoon aan: tja meneer actiebeschikbaarheid is actiebeschikbaarheid, jammer dat u geen gebruik kunt maken van uw bon wij wensen u nog een prettige dag.
Dit is niet correct!!

Indien er meerdere mensen met dit probleem zitten kunnen zij zich melden bij mij om hier actie tegen te ondernemen mr.rahnamai@gmail.com.

alsnog te kunnen boeken op maandag 23 juli aangezien ik nog meerdere activiteiten in Brugge heb gereserveerd.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Vervelend om te horen dat u tot op heden nog geen gebruik heeft kunnen maken van het door u ''gewonnen'' arrangement. Zou u via webcare@vakantieveilingen.nl het waardebonnummer aan ons willen doorgeven? Dan helpen wij u graag verder! Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door milad