Klacht: Niet bereikbaar voor omboeken

op 17 juli 2021 over vliegtickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Vorig jaar oktober een vlucht geboekt voor mijn dochter en mij, naar mijn zus in Zwitserland. Vanwege corona werd het geannuleerd, op mijn verzoek heb ik (op 12 december)de vlucht om laten boeken naar 27 december, per mail en omboekingsformulier aangezien ze telefonisch niet bereikbaar waren. Ik kreeg een mail terug dat ze binnen 7 dagen zouden reageren. Op 29 december kwam er een mail dat de vertrek datum was verstreken. Opnieuw heb ik de tickets om willen boeken en wel op 24 juni voor 24 juli, weer op twee manieren zowel via de mail als met het omboekingsformulier. Weer kreeg ik een mail dat ze binnen 7 dagen zouden reageren, na 14 dagen geen reactie heb ik maar de bus geboekt omdat ik nu echt naar mijn zus op vakantie wou. Na 2 weken kwam er wel contact met een betaal link (€244,14 omboekingskosten) voor een vlucht uit 2020, erna waren ze niet meer bereikbaar. Ze zijn niet bereikbaar voor contact, bij bellen krijg ik gelijk in gesprekstoon en op de mail reageren ze niet.

Ik wil mijn geld terug omdat we nu per bus gaan reizen en zeker niet meer via vliegtickets wil boeken, ook in de toekomst niet.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vliegtickets.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over vliegtickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BogusiaR