Klacht: niet bereikbaar klantenservice ivm annuleren en omboeken

op 17 maart 2020 over Landal GreenParks in de categorie Vakantieparken

Ik probeer al 3 dagen in contact te komen met de klantenservice .de verbinding wordt steed verbroken.Ik heb al s’ morgens om 8.00 gebeld maar geen doorkomen aan . Dit is belachelijk voor zo’n bedrijf.

als ik gebelt wordt door de klantenservice

Bericht van Landal GreenParks

6 maanden geleden - Geachte heermevrouw,Hartelijk dank voor uw e-mail. Alle vragen aangaande het annuleren, wijzigen of informatie over uw reservering, verlopen via ons Contact Center. Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer: - 0900-8842 vanuit Nederland, gebruikelijke belkosten. - (0031)70-3003 506 vanuit het buitenland, gebruikelijke belkosten.Het is niet mogelijk om uw wijziging, annulering of vragen omtrent uw reservering via dit e-mailadres te regelen. Ik wil u vriendelijk verzoeken om telefonisch contact op te nemen via bovengenoemd telefoonnummer. Wij zijn ons bewust van de drukte en het feit dat de wachttijd kan oplopen. Ook is het mogelijk dat de lijn onbedoeld wordt verbroken doordat onze lijnen overbelast zijn. Probeert u het in dit geval op een later moment alstublieft nogmaals.Voor de laatste informatie en ontwikkelingen rondom het Coronavirus kunt u terecht op www.landal.nlcoronavirus. Wij doen ons uiterste best om deze pagina zo actueel en accuraat mogelijk te houden.Met vriendelijke groet,Landal GreenParks

Alle klachten die gemeld zijn door Hans Franssen