Klacht: Niet bereikbaar! Geen antwoord….

op 19 maart 2020 over Qatar Airways in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zit in Indonesië ik probeer al dagen lang het bedrijf te bellen en te mailen omdat ik terug moet naar mijn Land (Nederland) vanwege het Corona Virus wat nu heerst.

Nu ben ik tot slot gekomen om het zo te doen en ik nu dus genoodzaakt ben om een enkele reis te kopen op eigen kosten wat eigenlijks niet de bedoeling moet zijn.
Ik word niet geholpen en weet dus niet hoe nu verder met Qatar airways.

De gesprekstijd dat ik in de wacht sta wordt elke 20 minuten verbroken zo heb ik gemiddeld 4 uren gebeld en 1 e-mail geschreven met mijn situatie.

Bij deze als dat allemaal toch zover komt een van deze dagen het bedrag zal verhalen wat ik nu kwijt ben aan een nieuwe ticket op Qatar airways.

Gewenste Oplossing:

Dat ze mij helpen en de telefoon opnemen en reageren op hun e-mails.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qatar Airways

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qatar Airways nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door albert94