Klacht: Niet bereikbaar en onduidelijk

op 21 juli 2017 over Collect en Deliver in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een dag later dan was gezegd krijg ik eindelijk het bericht dat mijn pakket onderweg is. De track & trace code geeft aan dat het tussen 9:00 en 21:00 bezorgd wordt. Dat is toch geen tijdsindicatie!
Dus ik heb contact opgenomen met de klantenservice, krijg iemand aan de lijn die een exacter tijdstip voor me opzoekt. Dan wordt de verbinding verbroken. Vervolgens probeer ik terug te bellen, maar ik krijg niet eens een medewerker aan de lijn en keer op keer wordt de verbinding verbroken! Slechte service, ik hoop dat mijn pakketjes in de toekomst niet meer met dit bedrijf worden meegegeven.

Als ik iemand van de klantenservice aan de lijn krijg en een betere indicatie van het tijdstip. En als het de volgende keer wel op de juiste dag wordt bezorgd en ik niet twee dagen achter elkaar thuis moet blijven omdat ik niet weet hoe laat het pakket er is.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Collect en Deliver over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door IrisHoog