Klacht: Niet bereikbaar en onduidelijk

op 21 juli 2017 over Collect en Deliver in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een dag later dan was gezegd krijg ik eindelijk het bericht dat mijn pakket onderweg is. De track & trace code geeft aan dat het tussen 9:00 en 21:00 bezorgd wordt. Dat is toch geen tijdsindicatie!
Dus ik heb contact opgenomen met de klantenservice, krijg iemand aan de lijn die een exacter tijdstip voor me opzoekt. Dan wordt de verbinding verbroken. Vervolgens probeer ik terug te bellen, maar ik krijg niet eens een medewerker aan de lijn en keer op keer wordt de verbinding verbroken! Slechte service, ik hoop dat mijn pakketjes in de toekomst niet meer met dit bedrijf worden meegegeven.

Als ik iemand van de klantenservice aan de lijn krijg en een betere indicatie van het tijdstip. En als het de volgende keer wel op de juiste dag wordt bezorgd en ik niet twee dagen achter elkaar thuis moet blijven omdat ik niet weet hoe laat het pakket er is.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Collect en Deliver over deze klacht.

2 uur geleden - Deze klacht is zojuist door Collect en Deliver in behandeling genomen

51 minuten geleden - We hebben bericht ontvangen dat Collect en Deliver een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Collect en Deliver

Heeft op 15 december 2017 om 12:49 geantwoord

Beste mevrouw Hoogeweij,
Deze week is ons account geopend op dit platform. U heeft een vervelende ervaring met ons bedrijf en daar zijn wij uiteraard niet blij mee. Wij doen onze uiterste best om ervaringen zoals die van u tot het minimum te beperken. Daarom nemen wij alsnog contact op om u te informeren.
Over het voorval met de telefooncentralestoring hebben wij gelukkig goed nieuws. Hier hebben wij geen last meer van. Daarnaast informeren wij ontvangers zoals u op dit moment in tijdvakken van 3 uur wanneer een pakket bezorgd gaat worden. En daarnaast plaatsen we aanvullende informatie wanneer het bijvoorbeeld gaat om een brievenbuspakket, dat u daar niet voor thuis hoeft te blijven.
Toch bieden wij u graag een kleinigheidje om het leed te verzachten. Zou u hiervoor een reactie kunnen achterlaten? Dan neemt iemand van onze klantenservice contact met u op.
Mvg Jeroen

Alle klachten die gemeld zijn door IrisHoog