Klacht: niet bereikbaar

op 17 maart 2020 over Quick Parking in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ivm coronavirus is mijn vakantie geannuleerd. Ik ben al 5 dagen bezig om mijn reservering bij QuickParking in Zaventum (Brussel) te annuleren en om mijn betaling teruggestort te krijgen. 3 mails gestuurd, 5 dagen 30 minuten aan de telefoon in de wacht gestaan. Het is echt onmogelijk om contact te krijgen. Echt schandalig.

Gewenste Oplossing:

Als mijn reservering geannuleerd is en ik mijn geld terug gehad heb ben ik tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Quick Parking

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Quick Parking nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door smams