Klacht: Niet bereikbaar

op 19 september 2018 over Belastingdienst in de categorie Overheid

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteravond tussen 1700 en 2000 uur zo’n 20x gebeld en kreeg iedere keer te horen dat de wachtrij vol was en de verbinding verbroken werd.

Gewenste Oplossing:

Als je in ieder geval in een wachtrij terecht komt met vermelding van wachttijd, ook al is het lang. Zo kun je zelf bepalen of je aan de lijn blijft.
Daarbij moet je eerst meerdere keuzemenu's door (kost 2 minuten heb ik bijgehouden) en daarna krijg je pas te horen dat de wachtrij vol is. Zou fijn zijn als dat meteen gemeld zou worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rogerdasselaar