Klacht: Niet akkoord

op 19 mei 2016 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

Geachte heer/mevrouw,

er wordt elke maand geprobeerd een bedrag van 19,95 euro van mijn rekening te worden afgeschreven. Alleen ik weet niet over welke abonnement deze gaat. Graag hierover een mededeling zodat ik hiervan op de hoogte ben.

Christopher Wernet

Als ik weet waarover het gaat en als ik dit per direct kan stopzetten.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

Bericht van

10 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit. Voor vragen over de betaling dient u contact op te nemen met de webwinkel. De naam van de webwinkel staat waarschijnlijk op uw afschrift vermeld. Mocht de naam van de webwinkel niet op uw afschrift vermeld staan, dan kunt u ons het betaalkenmerk toesturen, zodat wij de naam van de webwinkel met bijbehorende contact gegevens aan u door kunnen geven. Het is mogelijk om uw gedane incasso betaling te storneren binnen een termijn van 56 dagen via uw bank. U kunt ook contact met uw bank opnemen voor het blokkeren van doorlopende machtigingen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Docdata Payments

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 20 mei 2016 om 07:38 geantwoord

Wij hebben de klant informatie gegeven over de contactgegevens van de desbetreffende webshop zodat de webwinkel rechtstreeks benaderd kan worden en de eventuele machtiging bij hen opgezegd kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door carwernet