Klacht: Niet akkoord met mijn betalings data ondanks ik afhankelijk bent van de Gemeente

op 24 oktober 2017 over Evides in de categorie Waterschappen

Is namelijk zo dat ik een kaart ontving om mijn meterstanden door te geven maar had dus nieuwe geiser in de meterkast van Tempus ik belde en vroeg aan evides wat en hoe omdat ik nu een nieuwe aparaat heb staan naar uitleg samen met me zoon kreeg ik te horen dat het niet de juiste plek was voor een watermeter en dus eens naar de voordeur moet en waarempel in een geheime kast beneden hebben we samen mijn meterstand kaart ingevuld en opgestuurd daarna enkele weken kreeg ik een hoge rekening was er niet mee eens en belde naar evides die gaven aan dat ik jaren geen meterstand heb doorgegrven en dat ik het toch moest betalen ondanks wij verkeerd zijn geinformeerd door evides zelf toch ben ik ermee akkoord voor een betalings regeling die maar steeds mis gaat omdat ik niet op 24 kan betalen toen kreeg daarvoor een boete en moest 129€ aan de deur betalen weer een betalings regeling met het verzoek van dat ik afhankelijk ben van de Gemeente en dat hooguit 30 ste van ieder maand zeker van kan zijn dat het geld op evides rekening te kunnen staat maar neen ze zetten gewoon 27 ste neer weer een brief gekregen 21oktober dat ik het resternd bedrag van 147,38€ moet betalen anders start men een incasso procedure ik belde eerst naar de Gemeente en legde me probleem ui en met wat ze me zeide belde ik naar evides is al ee 00900 nummer staat in de wachtrij en dan krijg je een mevr die alleen maar van naar haar verkeerde notitie kijk en mij wegleg als een gestoord iemand die maar leugens verteld ondanks ik alles samen altijd netjes hebt gedaan toen met me zorgverlener en nog steeds dus dat mijn regeling nu dan wordt stop gezet kan niet zomaar ik ken mijn rechten als burger dus hoopt dat we er samen uit kunnen ik betaal iets doordat ik al die jaren me zorgverlener dus verkeerd is geinformeerd door een werknemer van evides en dit is niet de eerste keer dat ze verkeerde informatie geven vandaar mijn klacht ik ben ziek thuis maar niet gek dat die mvr jammer haar naam niet genoteerd maar belde zo rond 14.58 vandaag 24 oktober 2017 ik ben boos omdat men altijd de waarheid spreekt en men niet dus graag iets hier mee te kunnen doen met de vriendelijke groeten mvr Bernadin ,Meyenhage 5 Rotterdam

Dat ik verder kan gaan met mijn betalingsregeling

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Evides

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Evides nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AJ Bernadin