Klacht: Niet achteraf kunnen betalen

op 13 mei 2020 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben al jaren klant, maar kan opeens niet meer achteraf betalen. Het artikel kan pas over 2 a 3 weken geleverd worden, maar ik moet dit vooraf betalen. Ik wil eerst zien of ik het ontvang en het goed keur.
Ik betaal al jaren achteraf, maar dit kan opeens niet meer en de klantenservice kan dit niet oplossen, ook heel raar.

Gewenste Oplossing:

Achteraf betalen weer invoeren

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ckt113