Klacht: niet accepteren van stopzetten

op 25 april 2013 over Capsifit in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ik heb vorig jaar een proefpakketje van afslankpillen besteld bij capsifit. Ik heb diverse pogingen gedaan om binnen de tijd de vervolgzendingen stop te zetten, telefonisch en per mail. Er werd beweerd dat dit nooit is aangekomen. Ik heb de eerste zending teruggestuurd, en het geld terug laten boeken, maar kreeg toen een incasso bureau op mijn dak. Heb dus wel betaald voor niets! Helaas kreeg ik daarop 2 vervolgzendingen a 60 euro! De derde zending zou de laatste zijn, helaas zie ik net dat er weer 60 euro van mijn rekening is afgeschreven, terwijl ik ook wederom eens niets heb ontvangen!!! Ik heb dit dus direct terug geboekt. Verder probeer ik al weer 3 keer telefonisch contact te krijgen, maar de verbinding wordt na een bepaalde tijd steeds verbroken! Dit bedrijf moet naar mijn mening eens flink aangepakt worden, als je op internet gaat zoeken, staat het vol met klachten, helaas zag ik die pas na mijn eerste inpulsieve aanschaf van een proefpakket.

Terugstorting van in ieder geval het eerste en laatste bedrag van 60 euro, en verder wens ik nooit meer iets van hen te horen!

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Capsifit

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Capsifit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ksmit