Klacht: Niet acceptabel

op 11 november 2017 over Centraal Beheer Achmea in de categorie Verzekering

100% Waardeloos klanten service

Als je denkt dat je een verzekering hebt om al je bezit gedekt te hebben tegen alles mogelijk wat er kan gebeuren en dan komt die dag dat er veel wind is en je krijgt schade aan je bezit, dat is de dag dat ook het hoofdpijn begint. Einde van de maand moet jij ervoor zorgen dat jij de rekening betaald anders krijg je allemaal incasso bureaus achter je aan maar als hun schade moeten uitbetalen dan duurt dit eeuwig! Dit is mijn geval bij Centraal Beheer!!! Je krijgt een dossier behandelaar die jou verteld dat er ergere dossiers zijn met meer prioriteit, vervolgens gaat ze op vakantie en dan moet jij wachten tot die terug komt en vervolgens nee heb nog geen tijd gehad om aan uw dossier te werken. Bel je dan om stand van zaken op te vragen en krijg je zo’n onvriendelijke persoon aan de lijn die jou behandeld in een form van waarom bel je??? 26ste van elke maand wordt het bedrag wel netjes van je rekening afgehaald maar als hun moeten betalen op iets waar je recht op hebt dan gaat het eeuwig duren. Waar hoor je van je een groot bedrijf dat iemand op vakantie gaat en dat je dossier blijft liggen om dat die gene op vakantie is???? Nee toch!!! Dan is het normaal dat het dossier in de hand van iemand anders wordt geplaatst want de klant moet niet de dupe worden van wat er binnen de zaak gebeurd. Ik zal maar ook geen naam noemen van mij dossier behandelaar maar dit is echt geen service!! Heel erg slecht Centraal Beheer! Ik post normaal niks maar dit is wel iets waar ik echt hoofdpijn van krijg. Heb je dan een verzekering met extra dekking om dat je jouw bezit netjes wilt houden mocht er iets gebeuren en dan wordt er zo moeilijk gedaan.

Thank you centraal beheer

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Centraal Beheer Achmea over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Centraal Beheer Achmea in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Goedemiddag meneer Oliviera, Hartelijk dank voor uw melding op dit forum. Wij stellen het op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw ongenoegen aan ons kenbaar te maken. Natuurlijk laat ik uw klacht onderzoeken. U ontvangt van Centraal Beheer rechtstreeks (dus niet via deze site) een inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen 10 werkdagen verwachten. Vriendelijke groet, Kenny Webcare Centraal Beheer

Alle klachten die gemeld zijn door