Klacht: Niet aangebeld + geen ‘niet thuis kaartje’ in de bus

op 30 juni 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb precies 1 week terug, bij Update.nl, een hardeschijf besteld voor mijn zus d’r verjaardag (die vandaag is). Hierbij had ik de volgende opmerking toegevoegd:

Voor Chantal Oegema. Graag afleveren op zaterdag 30 juni 2012 of vrijdag 29 juni 2012

Afijn, ik kreeg gisteravond een e-mailtje dat deze vandaag geleverd zou moeten worden. Ik kijk dus net op de Track and Trace website van Selektvracht, staat er dit:
Geadresseerde was niet thuis 30-06 2012
Pakje wordt op eerstvolgende bezorgdag opnieuw aangeboden
30-06 2012

Dit is niet gebeurd en ik heb ook geen ‘niet thuis’ kaartje in de bus gehad.
Ook was de 0900-nummer van Selektvracht niet te bereiken op zaterdagen (wat niet op de website staat vermeld), wat een klacht indienen op Klacht.nl mijn enige oplossing maakt.

Zo snel mogelijk (lees: vandaag nog) dit pakketje afleveren zodat mijn zus haar cadeau vandaag nog heeft.

Reactie van de melder van de klacht Diamondo25

5 jaren geleden - Oh? Is dit nu al opgelost? Kan me namelijk niet herinneren dat ik het pakketje al heb ontvangen. Verder is het natuurlijk bullshit dat Update.nl (waar ik het mee heb besteld) of de onderliggende partij (Hardware Outlet BV Hilversum) hier van beschuldigd word, in plaats van jullie zelf. Jullie vervoeren toch het pakketje? Jullie zijn toch lui geweest? Volgens de website is het pakketje toch echt vervoerd, dus lag het lot van het pakketje in jullie handen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 juli 2012 om 09:37 geantwoord

De klacht is in behandeling genomen. Helaas hebben wij de geadresseerde moeten doorverwijzen naar de verzender van het pakket.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van DHL beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Diamondo25