Mijn Klacht:
Bezorger zegt langs geweest te zijn vlgs tracking
Is echter niet waar . Ik was thuis
Gewenste Oplossing:
Aanbellen
Rijkezeeuw op 24 maart 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Beste heer De Rijke, Bij navraag per e-mail bleek dat u ook geen niet-thuis kaartje had gekregen. Dit betekend dat de bezorger zeker niet op het adres is geweest en ik heb dan ook een klacht voor u gemeld. Mijn...
Een klant van DHL meldt dat de bezorger volgens de tracking informatie langs zou zijn geweest, maar dit niet klopt, aangezien de klant thuis was. De klacht is inmiddels opgelost.
Bezorger zegt langs geweest te zijn vlgs tracking
Is echter niet waar . Ik was thuis
Aanbellen
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen
Bericht van
11 jaren geleden - Beste heer De Rijke, Wat vervelend om te horen dat de bezorging gisteren niet is gelukt. Heeft u ook geen kaartje in de bus ontvangen toen de bezorger zou zijn langsgeweest? Als u geen niet-thuis kaartje heeft ontvangen zal de bezorger inderdaad niet bij u langs zijn geweest. Ik zal in dat geval een klacht voor u indienen bij het bezorgdepot. De zending wordt vandaag weer bij u aangeleverd. Het is door de verzender met ons standaard zakelijke transport verstuurd, dus de zending wordt overdag tijdens kantooruren aangeleverd. Als u hem mist kunt u hem eventueel vanavond tussen zes en zeven afhalen op het depot in Roosendaal. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Ik kijk uit naar uw reactie. Met vriendelijke groet, David
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 24 maart 2015 om 14:36 geantwoord
Beste heer De Rijke,
Bij navraag per e-mail bleek dat u ook geen niet-thuis kaartje had gekregen. Dit betekend dat de bezorger zeker niet op het adres is geweest en ik heb dan ook een klacht voor u gemeld. Mijn collega's op het depot hebben de bezorger op zijn fout aangesproken. Zo kunnen we in ieder geval herhaling voorkomen.
De zending was gelukkig de 20e wel correct bij u afgeleverd.
Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
David
Tip van onze consumentenexpert
Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.
Bron: ConsuWijzer / ACM