Klacht: niet aan afspraak houden

op 18 december 2012 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

KPN zou terugbellen voor aanbieding en zorgen voor bevestiging afspraak inzake klacht overlijdensakte, mooi niet dus er is nog geen oplossing alleen maar loze beloften

Gewenste Oplossing:

afspraken nakomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Mobiel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Mobiel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Mobiel

Heeft op 19 december 2012 om 11:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste dingens2410,

Gezien dit een dubbelpost is ga ik deze sluiten.

Met vriendelijke groet,

Daan
KPN Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door dingens2410