Klacht: Niemand thuis?

op 08 september 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Alweer hetzelfde. Weer thuis gebleven en ik kijk op de track and trace, niet kunnen leveren omdat er niemand thuis was, terwijl ik, vooral omdat dit niet de eerste keer is, gewoon thuis was. Heb video beelden net terug gekeken, niemand van Dynalogic aan de deur geweest, bij de buren gecontroleerd, ook niet. Waarom doen bedrijven nog zaken met hun?

Dit is niet de eerste keer, nu zit ik te wachten op mijn gerepareerde telefoon, denk ga het bedrijf bellen dat de schade heeft gerepareerd, is het dynafix, zusterbedrijf. Dat beloofd wat….

Ik denk dat ze me niet meer tevreden krijgen, de hoeveelheid uren en dagen dat ik op hun heb zitten wachten alle nonsens excuses al het geld dat ik heb gespendeerd met het bellen van hun servicedesk. Hopeloos, kan geen Nederlands bedrijf zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 september 2017 om 13:15 geantwoord

Geachte dhr. Van Deursen,

Allereerst onze oprechte excuses. Aan de hand van uw gegevens zie ik dat de koerier bij het verkeerde adres aanwezig is geweest. Hij heeft aangebeld bij huisnummer 2 en daar een kaart in de bus gegooid dat er niemand aanwezig was.
Deze mevrouw heeft contact met ons opgenomen en doorgegeven dat zij nergens van op de hoogte was en dat het wellicht om een fout ging. Mijn collega heeft toen nagekeken om welke opdracht het zou moeten gaan.
Helaas hebben wij de toevoeging van uw huisnummer niet van de opdrachtgever ontvangen.
Dit is ook de reden waarom een afspraak van Coolblue wel juist verlopen is en een eerdere afspraak van dezelfde leverancier is misgelopen. Wellicht is het aan te raden om uw adresgegevens na te kijken bij de betreffende leverancier.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en deze ervaring!

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 18 september 2017 om 17:34 geantwoord

De reden dat ik niet tevreden is als volgt. Het betreffende pakketje was mijn telefoon, die een week daarvoor door Dynalogic is opgehaald op mijn adres. Het bedrijf dat het pakketje heeft terug gestuurd is een zusterbedrijf van Dynalogic, iedere keer weer een ander excuus om hun fouten goed te praten. Maar ik zie verbetering, vorige klacht duurde 3 maanden voordat er iemand reageerde. Blijf erbij dat dit een maffia koeriers bedrijf is. De chauffeur van coolblue vertelde mij dat hij dagelijks te horen krijgt van mensen door het hele land hoe slecht ze zijn. Ik koop niet meer bij bedrijven die Dynalogic als transporteur gebruiken.

Alle klachten die gemeld zijn door Evdeursen