Klacht: afronding studie

op 17 april 2019 over NHA in de categorie Opleidingen en cursussen

ik ben leerling van nha ,ik heb al 2 keer verlenging gekregen maar moet ,1e keer werd ik van de kast naar de muur gestuurd door onduidelijkheden vanuit die school .mij werd gezegd telefonisch dat ik me opdrachten niet opnieuw hoefde te maken ,na mijn assessment gesprek bleek dat ik wel weer me opdrachten opnieuw moest maken omdat de vorige afgekeurd waren ,2 e keer weer 450 euro betaald voor verlenging om alleen de opdrachten te maken .daarvoor kreeg ik alleen 2 maanden tijd ,1e maand is gegaan naar van nha stukken aanvragen en indienen en laten ondertekenen voor pok bij me stage plek en 2 e maand is gegaan naar stukken versturen naar nha en 2 weken wachten op een toegewezen assessor die uiteindelijk contact opnam ,terwijl ik alleen 2 maanden heb ,ik heb nu geen tijd meer om een planning te sturen naar de assessor en alles af te ronden ,mail gestuurd over stituatie naar nha ,zeggen ze mij dat ik alweer 450 euro moet beatlen voor verlenging .ik heb geen vertrouwen meer in dit systeem ,ze weten uit ervaring dat het langer duurt ,dus moeten ze mij kosteloos tot eind mei de tijd geven .

als ik kosteloos verlenging krijg tot eind mei ,want dan heb ik het zeker goed af ,want ik heb alles gedaan om snel te zijn .

16 uur geleden - Ik heb een email gestuurd naar NHA over deze klacht.

47 minuten geleden - Deze klacht is zojuist door NHA in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Bhoelai