Mijn Klacht:
Mijn Nexus 5X kwam plotseling in een bootloop terecht. Dit is een bekend probleem met de 5X, en is op internet veel over te vinden.
Ik heb de telefoon januari 2015 gekocht bij de MediaMarkt. Ik heb de telefoon (via MediaMarkt) ter reparatie opgestuurd naar Teleplan. Na twee weken is de conclusie van Teleplan: Waterschade.
Teleplan voegt een foto bij waar het water-indicatiestickertje inderdaad voor een gedeelte rood is. Echter is op geen enkel onderdeel of connectie waterschade (roest/corrosie/etc) te zien. Daarnaast ben ik zuinig op de telefoon, en is deze nooit in contact geweest met water.
Het water-indicatiestickertje, waardoor de reparatie niet gedaan kan worden, bevind zich overigens nabij de simkaart, in een opening in de telefoon. Ik kan mij goed voorstellen dat deze na 1.5 jaar verkleurd door bijvoorbeeld vochtige lucht of zweethanden. Slechts dit stickertje is een flinterdun argument voor waterschade.
Gewenste Oplossing:
Teleplan mijn telefoon (binnen garantie) wel repareert of vervangt