Klacht: Netwerk

Erijna op 24 december 2019 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben van het t-mobile netwerk overgestap naar KPN sinds die tijd thuis 1 streep bereik verbinding die niet tot stand komt of robot gesprekken. Meerdere keren contact gehad met KPN de technische afdeling geeft aan dat dit te maken heeft doordat we op de randen van de cellen zitten en ze dit niet kunnen verbeteren. Enige optie bellen via WIFI. De wifi verbinding thuis is al slecht net als de bekabelde verbinding. Ik heb dan ook geen mobiel abonnement genomen om vervolgens te bellen via WIFI. Daarnaast woon ik met 3 kleine kinderen waarvan er 2 medisch zijn ik moet dan ook ten alle tijden kunnen bellen

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik over kan gaan naar het tmobile netwerk waar wij geen problemen ervaarde

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Erijna