Klacht: net terug uit het oostappen park riviera beach biddinghuizen, vies vies en nog eens vies.

op 02 september 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

een midweek gewonnen via vakantieveilingen en dit park geboekt.
reserveringsnummer 11716010301
op de plaatjes alles in orde, maar eenmaal aangekomen lijkt het wel een horrorhotel.
de mobile home was echt te ranzig voor woorden, we hebben de eerste dag alle pannen, bestek, borden, glazen alles wat je maar kon bedenken opnieuw af gewassen zo vies was het.
we hebben uit voorzorg na de eerste dag maar elke dag uit gegeten omdat het gewoon te vies was om met die rommel te koken en te eten en hebben plastic bordjes bestek en bekers aangeschaft omdat we het gewoon te vies vonden om dat andere te gebruiken en dus vele extra kosten moeten maken voor uit eten en alles wat we extra hebben aan moeten schaffen. want ik had voor alle dagen eten bij dat ik gewoonweg heb kunnen weg gooien.
dit was bij lange na nog niet alles.
de koffie pot was onbruikbaar, ten eerste was hij zo verschrikkelijk vies en in de pot zat een scheur over het geheel, de theepot was door de andere mensen denk ik als koffiepot gebruikt en er zat nog een zak in met de schimmel erin, hier hebben we ook allemaal foto\\\’s van gemaakt. de besteklade was zo enorm vies daar wilde je echt geen bestek uit hebben. de lepels enz die in de keuken hingen plakte gewoon van ellende aan elkaar. ook het fornuis en dan vooral de afzuigkap hing van vet aan elkaar. je was bang er een pan onder te zetten want er zou zo wat naar beneden kunnen vallen in je pan bah en dan nog maar niet te spreken over de wc en de douche.
de wc stonk zo verschrikkelijk dat je er met een wasknijper op je neus in moest gaan staan en overal zat schimmel.
ook de douche, maakte niet uit waar je keek zat vol met schimmel en viezigheid, wij hebben gewoon geen gebruik gemaakt van de douche en hebben onszelf bij de wasbak moeten wassen e.d van ellende omdat we gewoonweg niet in die vieze douchebak wilde gaan staan.
dan de bedden, het was net beton waar je op lag. we hebben van ellende 2 andere matrassen onder ons matras moeten leggen omdat we anders gewoon niet konden liggen op dat bed. daarbij lagen we ook nog eens aan een hele drukke weg waar alleen een kleine heg tussen zat, je had zoveel overlast van het verkeer dat we met geen mogelijkheid hebben kunnen slapen, we moesten onze slaap overdag inhalen als we aan het water lagen. het beddengoed, kussens e.d was zelfs gewoon vies. dit lijkt me dus niet bepaald een idee van vakantie.
dan werke de afstandsbediening van de tv ook nog eens niet.
en als we nog niet alles hadden gehad, kregen we er ook nog eens gratis bij dat we totaal geen bereik hadden met onze telefoon. we konden niet appen, bellen of wat dan ook. hij gaf enkel noodoproepen aan.
het leek wel of het erom gedaan werd aangezien je internet kon bestellen op het park wat nog eens enorm duur was.
dit lijkt me tegenwoordige tijd niet normaal meer om totaal geen bereik te hebben. ik ben blij dat we geen brand of iets anders hebben gehad of iets vanuit het thuis front omdat ze ons niet konden bereiken want dan hadden we er mooi opgestaan.
ik kan niet anders zeggen als dat het voor mij geen vakantie was maar gewoonweg een grote nachtmerrie.

van alles zijn foto\\\’s dus aantoonbaar.

aangezien de geleden schade mijn geld terug en een vergoeding aangezien ik door dit toedoen veels teveel extra kosten heb moeten maken

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 02 september 2016 om 13:52 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Zoals u dit beschrijft kunnen wij ons voorstellen dat dit een erg vervelende situatie moet zijn geweest. Dit moet niet het idee zijn van een vakantie.

Wij willen graag kijken wat wij voor u kunnen doen maar daar hebben wij nog wat meer informatie nodig.

Heeft u de klacht ook bij de receptie gemeld en zo ja wanneer is dit geweest? Heeft u de klacht schriftelijk ingediend bij Oostappen zelf en zo ja wanneer is dit geweest? Ook hebben wij het email-adres nodig waarmee u de veiling heeft gewonnen. Het reserveringsnummer dat u doorgeeft is van Oostappen en daar kunnen wij geen account bij vinden. U geeft ook aan dat u foto\'s heeft gemaakt, zou u deze door kunnen sturen naar ons?
U kunt alle gegevens mailen naar webcare@vakantieveilingen.nl

Lydia- Webcare VV

Heeft op 03 september 2016 om 11:03 geantwoord

er is een mail gestuurd naar jullie, maar heb nog geen bevestiging gekregen.
graag reactie of deze is binnen gekomen?

Bericht van Vakantieveilingen.nl

6 maanden geleden - Wij hebben de email helaas nog niet ontvangen. Heeft u voor ons het contactnummer? Dan pakken wij de mail er gelijk bij Groetjes, Sabine

6 maanden geleden -

Reactie van de melder van de klacht N V A

6 maanden geleden - ik heb een mail gestuurd maar geen bevestiging binnen gekregen hierover. ik zal de mail nogmaals versturen, en kijken of het dan wel binnen komt. anders zal het zonder de foto's moeten of in delen.

Reactie van de melder van de klacht N V A

6 maanden geleden - ik heb de mail verzonden, met en zonder foto's waarvan ik op 1 mail een contactnummer heb verkregen. dit is:1239411 mocht het degene zijn zonder de foto's kan dit altijd in de verdere afhandeling nog verzonden worden.

Reactie van de melder van de klacht N V A

6 maanden geleden - ik wil het volgende toevoegen aan mijn klacht, inmiddels staat mijn vriend onder de rode vlekken te danken aan de vieze comforthome. ikzelf ben erg ziek geworden en heb een luchtweg infectie opgelopen, aangezien ik een hart patient ben dus voor mij extra gevaarlijk die onhygienische bende, neem ik dit heel hoog op.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

6 maanden geleden - Beste heer / mevrouw, Wij hebben uw aanvullende informatie toegevoegd aan de klacht. Wij houden u op de hoogte als wij een terugkoppeling ontvangen van de relatiebeheerder. Met vriendelijke groet, Diana - Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door N V A