Klacht: Nescafe Gold Oploskoffie lost niet op drap

op 10 september 2018 over Nescafe in de categorie Koffie

Geachte heermevrouw,

Al 20 jaar verbruik ik Nescafe Gold (oploskoffie). Sinds de nieuwe verpakking begin dit jaar ondervind ik het volgende probleem:
– Er blijft een drap achter in het kopje, dus lost niet goed op.
– Rare (na)smaak bij drinken koffie.
– Niet meer het oude recept, dus niet lekker.
– Drap wat achterblijft in kopje, na uitdrogen is het kopje niet goed meer schoon te krijgen in vaatwasser.

Ik merk dat ik niet de enige ben die hier klachten over heeft. In mijn omgeving hoor ik dat van mijn familieleden en vrienden ook. Ook op internet zijn er genoeg klachten te vinden over de nieuwe verpakkingrecept.

Is Nescafe van plan om hier wat aan te doen in de zeer nabije toekomst? Ik verneem graag een reactie hierover. ‘Nee, het zal zo blijven’ is ook een antwoord. Dan kan ik gerust verder kijken naar een eventuele vervangende koffiemerk.

Alvast bedankt.

MK

Als we in de nieuwe verpakking de oude smaak terug krijgen zal ik het product weer kopen. Trouwe kant verloren, met dit ZEER SLECHTE product.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nescafe

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nescafe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MESUTKUMAS