Klacht: Nep uurwerk armani

op 17 augustus 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb een uurwerk gekocht van Armani via VakantieVeilingen.be en ging naar de juwelier om het bandje te verkleinen en wat hoor ik daar dat het een fake uurwerk is šŸ˜”en hij toonde mij het made in China binnen in en toonde me een echt uurwerk en idd.
Ik wil dus ook me geld terug.ik kocht dit met de bedoeling dat het een echte is,ik koop geen fake dingen voor 151ā‚¬
Als ze iets verkopen of veillen zouden ze eerst mogen na gaan of dit echt is of nep.je kan geen dingen verkopen om de mensen op te lichten.zoiezo laat ik het er niet bij.
En ik waarschuw de mensen voor juwelen of andere dingen ga naar een juwelier en koop dit niet op internet ook niet als je denkt van via VakantieVeilingen zal dit niet gebeuren het gebeurd dus wel.
Ik vind dat niet kunnen dat ze fake dingen verkopen!
Wat gaat er nu gebeuren? Ik wil men centen terug en ze zouden het uurwerk mogen laten voor wat ze ons wijs gemaakt hebben een soort schade vergoeding is wel nep maar toch.

De oplossing is mijn geld terug geven

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 18 augustus 2017 om 16:42 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor de late reactie.

Wat vervelend om te horen dat het horloge nep blijkt te zijn. Wij begrijpen dan ook dat u daar niet echt blij mee bent.

Wij gaan er vanuit dat alles, wat op de website staat, echt is.

In het systeem kunnen wij zien dat u inmiddels telefonisch contact heeft gehad. Naar aanleiding van dat gesprek hebben wij alles doorgestuurd naar de veilingbeheerder en de aanbieder.

De aanbieder zal zo spoedig contact met u opnemen.

Heather

Alle klachten die gemeld zijn door Laltje