Klacht: Nep schoenen en vlek

op 03 april 2018 over United Wardrobe in de categorie Markten en Braderieën

Ik had schoenen besteld bij een meisje die vervolgens nep bleken te zijn en er zat een vlek op de flap, vervolgens kan je deze dus niet retourneren als de verkoper het er niet mee eens is en UW. Echt belachelijk.. ik verkoop zelf ook regelmatig spullen via UW maar dit heb ik echt nooit meegemaakt, meisje was super onvriendelijk en maakte mij uit voor leugenaar en dat mijn foto’s niet klopte. Ik kan er niets anders van maken dan dat ik ze zo heb binnen gekregen, slechte afhandeling ik koop zelf niets meer….

wanneer de schoenen gewoon geretourneerd kunnen worden en dat zij ze zelf maar lekker mag gaan verkopen..

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door United Wardrobe in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat United Wardrobe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

United Wardrobe

Heeft op 10 januari 2019 om 16:00 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor je berichtje. Ik zie dat we destijds ook contact met jou hebben gehad via onze klantenservice. Hier is dit retour verzoek uitgebreid besproken en hebben we dit helaas af moeten wijzen. Gelukkig konden we jou tegemoet komen in kosten wat betreft het reinigen van de schoenen.
Als er nog vragen zijn, hoor ik die graag.

Fijne dag!
Vriendelijke groet,