Klacht: Nep-Aardbeienslof

op 10 augustus 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Beste heer/mevrouw,

Ik doe u dit schrijven naar aanleiding van de aankoop van jullie Aardbeienslof op 9 augustus 2016 in Egmond aan Zee. Zelf ben ik een zeer trouwe klant in een van jullie winkels in Amsterdam.
Helaas viel het taartje voor het proeven al tegen, vooral toen bij het aansnijden van de aardbeienslof deze zeer karig bleek belegd met de toch zeker verwachtte aardbeien, alszijnde Aardbeienslof.
De enige aanwezige aardbeien op de slof zijn degene die zichtbaar zijn op de contouren van de rand.
Daarbij is zelfs niet eens de gehele contour rand van de slof belegd, maar enkel op de helft. Deze blijken jammergenoeg ook nog eens gehalveerd te zijn. Onder de enorm zichtbare laag slagroom is zelfs geen enkele aardbei te vinden!

Dit vind ik nogal 1 teleurstelling want het taartje wordt immers Aardbeienslof genoemd. Het schept de eerlijke verwachting dat er bij elke hap die je van het taartje neemt aardbeien kunt proeven, en niet alleen een vleugje bij het eerste hapje. De taartbodem is, qua look en smaak, herkenbaar.
Hetgeen de verpakking en indeling van de doos betreft; deze heeft aan de boven- en zijkant een gedeeltelijk transparant venster wat een beperkte herkenning geeft.
Dit vind ik nogal misleidend want hetgeen wat wel zichtbaar is wekt de blije illusie dat dit daadwerkelijk een rijk belegde Aardbeienslof is. Helaas is het tegendeel waar. Je proeft veel taartbodem met veel (slag)room.
Als ik zin had in een slagroomtaart dan had ik deze wel gekocht. Want slagroomtaarten zijn immers ook gevuld met room en een dikke laag slagroom, en net als jullie ‘Jumbo Aardbeienslof’ versierd met een paar (halve) aardbeitjes en een paar stukjes slanke chocolade schijfjes.

U begrijpt dat ik mij met deze aankoop mij nogal bekocht voel en hoewel mijn gezelschap de humor hiervan inzag en hier gisteravond direct grapjes over maakte, kan dit toch niet de bedoeling zijn.

Graag verneem ik spoedig enig reactie uwerzijds.

ADV

Ik ben tevreden wanneer ik en mijn gezelschap van gisteren deze 'Nep-Aardbeienslof' in het vervolg door Jumbo als ' Nep-Aardbeienslof' aangeboden zien worden.

Beter nog lijkt me, om deze 'Nep-Aardbeienslof' in een echte om te toveren, en mij en vele klanten daarbij te laten genieten van hoe het echt zou moeten. Dit betekent dat er over het gehele taartje aardbeien liggen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Brunowski