Klacht: Neosurf

op 04 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb afgesproken met een dame voor mijn eeetplaats te kopen,en ze zei dat ze he geld opstuurt met een mandaat maar dat ik 2kaarten van néo surf moet kopen voor mijn verzekering,is well een beetje verdacht,graag zou ik Willen weten of het waar is

Ik wil wel betalen als ze komen met mijn mandaat

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 maanden geleden - Beste Karin, Bedankt voor uw bericht. Graag kijk ik voor u na in mijn systeem of er een zending bij ons bekend is. Zou u wellicht de traceercodezendingsnummer aan mij door kunnen geven? Met vriendelijke groet, Ellen Webcare Team DHL Parcel Nederland

Reactie van de melder van de klacht Pitcho

3 maanden geleden - Geachte ik will een fraudeur à an geven hoe moet ik dat doen aub

DHL

Heeft op 04 september 2018 om 13:00 geantwoord

Goedendag,

Dit lijkt mij meer een situatie tussen u en de verkopende partij. Wij kunnen u hier niet verder mee helpen helaas, de partij Neo Surf is een tussenpersoon tussen u en de verkoper. Wij hebben hier ook geen verdere invloed op hoe dit proces in zijn werk gaat, ik hoop dat u eruit komt met de verzender. Sorry voor het ongemak!

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door Pitcho