Klacht: nemen wekelijks geld van mij rekening en kan me nu niet afmelden

op 11 augustus 2017 over Huurcoach.nl in de categorie Adviesbureau

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik wil geen lid meer zijn maar ze blijven maar geld incasseren wekelijks
en ik kan me nergens afmelden krijg een foutmelding

ben ze zo zat

Gewenste Oplossing:

wanneer ik uit hun bestaan ben kan me ook niet herinern dat ik me ooit heb aangemeld aangezien ik al 20 jaar sta ingeschreven bij woning net

, ik wil niks te maken hebben met huurcoach.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurcoach.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurcoach.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurcoach.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurcoach.nl

Heeft op 11 augustus 2017 om 13:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Cleonise,

Uw lidmaatschap bij ons is op 30 juli 2017 stopgezet. Onze laatste incasso opdracht is van 16 juli 2017. De betalingsherinnering die u van ons op 10 juli 2017 heeft ontvangen gaat over openstaande posten van voor deze datum.

U heeft destijds een lidmaatschap bij ons afgesloten van 9,95 per 14 dagen. Er is door ons 1x per 14 dagen een incasso geweest van 9,95 euro en dus niet wekelijks van 9,00 euro.

Klantenservice Huurcoach.nl

Alle klachten die gemeld zijn door vanitycleo