Klacht: negeren afmelding lidmaatschap

op 22 januari 2014 over wijnbeurs.nl in de categorie Internetshops - Voeding en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In mei 2012 ben ik verhuisd naar een woning zonder (wijn)kelder. Direct heb ik mijn lidmaatschap van de Wijnbeurs opgezegd en bevestiging gevraagd. Ik heb nooit meer post ontvangen, maar nog steeds wordt het lidmaatschap van mijn rekening afgeschreven. Doordat dit telkenmale gebeurde in een periode dat ik in het buitenland was, is dit mij in eerste instantie ontgaan. Echter ook op diverse meldingen daarna kreeg ik geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Bevestiging einde lidmaatschap en restitutie onterecht geïncasseerde bedragen in 2012 en 2013.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar wijnbeurs.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door wijnbeurs.nl in behandeling genomen

wijnbeurs.nl

Heeft op 17 februari 2014 om 12:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Er is contact geweest met de klant. We hebben ons excuus aangeboden en meneer uit onze systemen verwijderd. Daarnaast is het lidmaatschap geld op 30 januari aan meneer terug gestort.

Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat wijnbeurs.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door edzo1855