Klacht: Negatieve energie

op 26 juni 2016 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Nooit kom ik meer bij de McDonalds. Ik ben jarenlang klant geweest en heb er met veel smaak kunnen eten met het hele gezin en voor alle uitjes maar die tijd is voorbij. Ja, we kwamen er altijd en daarom vind ik ook wel dat ik met recht spreek. In de jaren 70 was ik erg actief in de krakersbeweging maar niet van de harde kern en daar hoorde ik wel veel mensen al kwaadspreken over de globelisering dat was toen in Capelle-aan-de-Ijssel maar ik geloofde er niet zo in en toen kwam de MCDonalds. Sindsdien ben ik dus altijd klant geweest.
Nou, laatst dus lekker naar de McDonalds dachten we, naar ons vaste plekje. We moesten nog omrijden vanwege de wegwerkzaamheden dus we hadden er extra zin in. Nou, de sfeer was er om te snijden, heel gehaast en onbeleefd en er was een soort energie alsof er net iets gebeurt was, daardoor voelde mijn vrouw zich niet prettig want ons vaste tafeltje was ook al bezet maar allah daar kan de McDonalds niks aan doen. Maar wel net behandelt alsof we er voor het eerst kwamen terwijl ik er dus al jaren kom en toen kwam de aap uit de mouw. M’n vrouw zei dat ze agresie voelde emaneren vanuit de keuken en toen ik dus ging bestellen liep de manager daar en hij was inderdaad heel kort met het personeel. Terwijl hij normaal wel heel klantvriendelijk is en ik weet ook hoe hij heet maar dat vind ik niet netjes om te zeggen. Kijk we werken allemaal hard en de maatschappij is tegenwoordig allemaal heel snel dus ik begrijp heus wel dat er stress is, daar wil ik ook niks van zeggen maar voor ons is de McDonalds niet meer zoals vroeger. Ik ben zelf jarenlang werkzaam geweest in de catering.

Ik ben zelf jarenlang werkzaam geweest in de catering en ik zou wel om tafel willen met het filiaal want misschien kunnen van elkaar leren advies is gratis.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door B.L. Meulenbelt