Klacht: Negatief dossier

op 12 mei 2019 over Randstad in de categorie Uitzendbureaus

Na ruim x aantal jaren gewerkt te hebben voor randstad ben ik financieel in de problemen gekomen en sta ik onder bewind. Het werd voormij steeds moeilijker om altijd op werk te kunnen verschijnen. Als alleenstaande moeder heb ik dit duidelijk gecommuniceerd met de leidinggevende van zowel Randstad 1 en Randstad 2. Beide begrepen mijn situatie en gaven aan dat wanneer het echt niet gaat zij daar begrip voor zullen hebben. Randstad 2 gaf mij nog een kans dit jaar maar ik had toen zelf ontslag genomen omdat ik vanwege de afstand en te weinig inkomsten niet meer kon permitteren om benzine of trein geld te kunnen betalen. ALLEEN bij randstad 1 was er een mannelijke collega die zéér onprofessioneel met mijn situatie is omgegaan. Na een grote meningsverschil is ons gesprek uit de hand gelopen. Hij heeft mij landelijke bij alle randstad uitzendbureaus ZWART gemaakt. Daar ben ik het volstrekt oneens mee. Je maakt iemand niet alleen kapot maar je zorgt er ook voor dat ze nooit meer gezien wordt als een volwaardig medewerker ( die het toendertijd financieel beter had) wel degelijke een goede werknemer is!!!!
Iedereen verdient een 2de kans!

Ik ben pas tevreden wanneer mijn dossier opgeschoond wordt en geluisterd wordt naar de collega's die wel DEGELIJK weten hoe ik daadwerkelijk te werk ga!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Randstad over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Randstad in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Ann89