Klacht: Nederlandse gebruiksaanwijziging

op 27 september 2017 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

Enkele malen heb ik contact gezocht met Dealdigger en de eerste keer kreeg ik redelijk snel antwoord. Er is bij de Chillow geen Nederlandse ge-
bruiksaanwijziging, dus heb ik daar over gemaild. Zonder resultaat.
Gelukkig staat er momenteel bij Dealdigger een telefoonnummer.
Maar dat is onjuist, aldus de mededeling.
Hoe nu verder Dealdigger?

Als ik contact kan krijgen met Dealdigger EN een Nederlandse gebruiksaanwijzing.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dealdigger over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

Dealdigger

Heeft op 28 september 2017 om 17:31 geantwoord

Beste mevrouw den Butter,

Wij hebben op al uw e-mails een reactie verzonden. Wellicht heeft u deze over het hoofd gezien.
Voor de Chillow is helaas geen Nederlandstalige handleiding beschikbaar.
Indien wij deze wel hadden, dan had u deze uiteraard ontvangen van ons.
Over het gebruik van de Chillow zijn wel vele instructievideo's te vinden op internet. Ik ben van mening dat u daarmee goed geholpen zult zijn.

Met goede groet,

Seval | Dealdigger Klantenservice

Heeft op 28 september 2017 om 18:16 geantwoord

Tja, ik heb inderdaad nu eindelijk antwoord gekregen, maar wat ik wilde hebben
(Nederlandse beschrijving) heb ik niet gekregen.
Overigens zag ik nu een telefoonnummer bij Dealdigger vermeld staan. Alleen is daar geen verbinding mee te krijgen. Dus of ik nog eens bij Dealdigger iets zal aanschaffen, is nog maar de vraag.

Bericht van Dealdigger

1 maand geleden - Beste mevrouw den Butter, Het spijt me dat u niet tevreden bent met de oplossing van uw klacht. Sinds het vanaf juli 2016 volgens de Europese wetgeving niet meer wettelijk verplicht is om handleidingen in de lokale taal te leveren, worden deze ook vaak niet uitgegeven door fabrikanten of leveranciers. Ik wil benadrukken dat indien wij wel zouden kunnen beschikken over een Nederlandstalige handleiding, dat wij u deze uiteraard toegestuurd zouden hebben. Tot slot wil ik melden dat wij inderdaad niet telefonisch bereikbaar zijn maar enkel per e-mail. Nogmaals mijn welgemeende excuses voor het ongemak. Met goede groet, Seval | Dealdigger Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Ruijten