Klacht: Beloven maar doen niet

op 11 juli 2019 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van Nle incasso op 21 mei jl een mail over een betalingsachterstand ontvangen. Per ongeluk heb ik t bedrag van 100 euro overgemaakt. Aangezien ik geen kosten wil maken zoals gedreigd wordt in de mail.

Echter ben ik al jaren geen klant meer van Nle en heb gebeld waarvoor dit bedrag is bedoeld. De 1e medewerker zou op 4 juni eea uitzoeken. Er zou iets mis zijn gegaan met verzenden (oude) mails. Dat kan kloppen aangezien het om een factuur gaat van aug 2012. Maar wordt dezelfde of volgende dag teruggebeld zoals wordt beloofd.

Na een paar week nog niets gehoord 2-7 medewerker 2 aan de lijn. Na ongeveer 25 min contact en na een half uur het dossier gevonden. Maar moet eea uitzoeken en belt of dezelfde dag of volgende dag terug. Tot op heden is dat niet gebeurd. Dus vandaag maar opnieuw bellen.

4 x geprobeerd. 4 x 20 min in de wachtrij. NlE doet er alles aan om het contact te vermijden. Kost me veel tijd en belminuten en geen enkele terugkoppeling zoals men steeds beloofd.

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar NLE over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door JEEB1961